HTML

Bakker blogja

Ez a blog azért jött létre, mert miért ne... :) Lesz majd itt mindenféle dolog. Beszámolók, vélemények, gondolatok, események,... és még majd meglátjuk mit hoz a jövő. Jó böngészgetést, olvasást kívánok!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.04.13. 23:14 b@kker

Mászófal

Kb 2 hét kihagyás után, ma ismét elmentünk falat mászni. Utoljára húsvét előtti szombaton voltunk sziklát mászni Bajóton. Előtte egy héttel kedden voltunk utoljára a mászóteremben - ha jól emlékszem.

Elfáradtam. Nem kicsit. Nagyon. Furcsa volt ott lenni, de jó volt ott lenni. Bár elég sokan voltak. Ahogy az jobarátom kifejtette: már nincs hideg, már nem maradnak otthon az emberek arra hivatkozva, hogy "szétfagynak" a mászóteremben.

Ennek ellenére tudtuk mászni, jól elfáradni, pihenni, újra mászni. A legnagyobb negatív falat ma elsőre kimásztam. Igaz, kb 2x a társam teljes súlyával beleült a beülőjébe, ezzel húzván az én biztosító kötelemet fölfelé, hogy nekem könnyebb legyen lépni, felhúzni magam, feljebb jutni. Ezúton is köszönöm Néked, drága Mászótársam.

Akit egyébként érdekelne a falmászás, kérdezzen. Válaszolok. Mi ide járunk: www.maszobirodalom.hu

Annyira elszállt az erőm, hogy ezt a bejegyzést is gyorsan befejezem, még mielőtt elaludnék.

Sziasztok.

3 komment

Címkék: beszámoló élmény


A bejegyzés trackback címe:

https://bakker.blog.hu/api/trackback/id/tr61919368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GörbeTükrűLány 2010.04.14. 11:10:25

Én meg voltam győződve végig, hogy CSAK biztosítlak, nem vonszollak felfelé...:) Ígyhát - számomra - teljes és önálló a sikered.
Bár végülis - ha szebb babérokra vágysz - az is lehet, hogy legközelebb szólóban mászod ki :P.
(Egyébként azt úgyse hagynám!)

b@kker 2010.04.15. 00:19:37

@GörbeTükrűLány: Én nem is csinálnám. És Neked sem hagynám. Amúgy magam sem tudom hogy hogyan sikerült. :)

GörbeTükrűLány 2010.04.17. 23:24:36

Ma is voltunk.
És volt a Mikulás.
És háromszor felmásztam a kettesre, és két és félszer le is.
Meg másztunk egy csomót.
És tök jó volt.
Na puszi!
süti beállítások módosítása