HTML

Bakker blogja

Ez a blog azért jött létre, mert miért ne... :) Lesz majd itt mindenféle dolog. Beszámolók, vélemények, gondolatok, események,... és még majd meglátjuk mit hoz a jövő. Jó böngészgetést, olvasást kívánok!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.06.05. 23:29 b@kker

Picit elgondolkodtató

Szombat este van. Nagyjából fél11 -11 között jár az idő. Ülök a 6 villamoson és hazafelé tartok. nemrég indultunk el a Petőfi híd, budai hídfőtől. Egy picit piszkos, ápolatlan fickó odalép hozzám és azt mondja nekem, hogy: Jó estét kívánok! Hajléktalan vagyok. tudna adni egy kis pénz élelemre?

Fáradt voltam. Nem volt kedvem kommunikálni vele, így azt mondtam: Prepáčte ale ja Vám nerozumiem. (vagyik szlovákul, hogy Bocsánat, de nem értem mit mond.) Erre a fickó megszólal angolul. Persze nem egy nagy etvasz megtanulni az alap mondatokat angolul.

I'm a homeless. Can you give me change for food?

Ekkor valahogy, valamiért úgy döntöttem, hogy adok neki pár forintot. Amíg a zsebemben keresgéltem, addig ő tovább beszélgetett velem.

- Are you here for a trip?

- No, I'm not. i work here in a call center in the 11th district.

- I which one?

- In Sykes.

- It's a big, good company. Thank you.

- You are welcome. Good luck!

- Auf Wiedersehen. I speak a lot of languages.

 

Ami meglepett, az nem az volt, hogy tud pár mondatot angolul, tud pénzt kérni a turistáktól, hanem az, hogy normálisan lehetett vele kommunikálni. Értettem mit mond. Jó volt az angolja.

És mégis, állítása szerint, hajléktalan. Ránézésre akár még tényleg az is lehet. Ha tényleg hajléktalan és tényleg beszél nyelveket, akkor mi a f...szt keres az utcán?! Ez van. Ilyen a világ.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bakker.blog.hu/api/trackback/id/tr32064815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása